2010年1月29日

朋友?


有时候,

真不懂朋友的定义是什么?

朋友,
只是在你伤心难过时才找的...

朋友,
跟你在一起聚会的时候,
不会让你开心到心底去...

朋友,
只要开心了,
就不必理会朋友了...

朋友,
只要有了其他约会,
约了你的事,
早就抛到云霄之外了...

不要误会,
这只是我突然有感而发写的,
并无恶意,
身为朋友,
当你开心时我也替你感到开心..

只是我也希望当我难过时,
有个朋友来安慰我吧了...

4 条评论:

阿哲 说...

嘿喲,最近是有什嚜煩惱嘿~?!

被人出賣?被人出租?哈哈

無論如何,祝你開心啦~!

属于我的世界 说...

你最近是干嘛啦?怎么好像很不开心?问你又不说。这个星期eric说出来gathering哦。到时出来玩玩啦。不要难过了^^

jeraine 说...

qiqi~~~

friends ma..lots of type de la..

dear,there are a lot of ways showing care and concern then a mere wish..different people embraces different approach to life and love o..sometimes when it seem like they doesn't care at all..maybe its just we dun understand their caring method and communicating style o..coz as long as if u can call someone as your friend u must know deep down that person more or less care for you de..so cheer up o~cheers~
sorry..lazy to switch chinese input mode...
and gosh..i sound sooo old...

lydiachew 说...

me me me