2011年7月9日

热血沸腾 709

老实说,
我真的很想亲身去支持,
喊喊口号,
让政府看看人民的力量到底有多大...

我妈连续几天打电话,
千交代万交代,
叫我别去参与...

唉...无奈呀

当时间越逼近两点,
我就越紧张,
不断地上网update下,
不断留言支持那些正在街上的英雄们...

担心,
他们的安危,
看着新闻稿,
警方的暴力对待,
那些无辜的人民,
心中燃起怒火...

有些朋友,
去现场支持了...
羡慕+佩服...

我只能在家祈祷,
祈求大家都平平安安就好...

加油了,
马来西亚!

1 条评论:

Jevelle 说...

Hey good to see you really putting yourself as one of the country lover. I support 709..I did join them in the rally oh..in KK de. Very peace la. =)

My mom also very worried about that, aiya normal laa..parents are the same.

Keep update yourself with the country issue oh..together we change it. =)